• Že za 9.9€/10 kom

  • Že za 2.80€/kom

Zanimive informacije

Pred kratkim ogledano

Košarica
0 izdelkov
Kategorije

Hitro iskanje


Prijavite se na novice

Ne spreglejte naših novic s koristnimi informacijami o vzgoji in kombiniranju čebulnic ter o aktualnih dogodkih.

Prijava na novice

Reklamacije

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info(at)okrasnivrt.com) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Pri tem morate blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Ob vračilu naročenega blaga lahko kupec zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo podjetje Okrasni vrt, Matevž Likar, s.p. nakaže na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali če blago kako drugace odstopa od kupčevega narocila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Poslanemu blagu dodajte podpisan reklamacijski obrazec. Za čim hitrejšo obdelavo vaše reklamacije prosim pošljite kopijo obrazca tudi na naš e-naslov: info(at)okrasnivrt.com. Blagu priložite tudi kopijo računa, ki ste ga prejeli s pošiljko.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem casu.

 

Pomembno

  • Ko vračate blago v reklamaciji, morate priložiti obrazec za reklamacijo ter kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Okrasni vrt, Matevž Likar, s.p., Ul. Hermana Potocnika 39, 1000 Ljubljana.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
Nadaljuj

 

 


Piškotek

Preko tega vmesnika lahko spremenite dovoljenje o nalaganju piškotkov na vaš računalnik.
Pred izbiro prosim preberite naš pravilnik o uporabi piškotkov na spletni strani svetcebuli.si

Odpri/zapri