• facebook ikona
  • pinterest ikona

Zanimive informacije

Pred kratkim ogledano

Košarica
0 izdelkov
Do brezplačne poštnine vam manjka še 70,00€
Kategorije

Hitro iskanje


Reklamacije

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info(at)svetcebulic.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Pri tem morate blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Ob vračilu naročenega blaga lahko kupec zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo podjetje Trajnice Carniola – gojenje, Matic Sever s.p. nakaže na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

 

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali če blago kako drugace odstopa od kupčevega narocila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Poslanemu blagu dodajte podpisan reklamacijski obrazec. Za čim hitrejšo obdelavo vaše reklamacije prosim pošljite kopijo obrazca tudi na naš e-naslov: info(at)svetcebulic.si. Blagu priložite tudi kopijo računa, ki ste ga prejeli s pošiljko.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem casu.

 

Pomembno

  • Ko vračate blago v reklamaciji, morate priložiti obrazec za reklamacijo ter kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Trajnice Carniola – gojenje, Matic Sever s.p., Lemeževa ul. 6, 1000 Ljubljana.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.

Piškotek

Preko tega vmesnika lahko spremenite dovoljenje o nalaganju piškotkov na vaš računalnik.
Pred izbiro prosim preberite naš pravilnik o uporabi piškotkov na spletni strani svetcebuli.si

Odpri/zapri