Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info(at)okrasnivrt.com) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Pri tem morate blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Ob vračilu naročenega blaga lahko kupec zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo podjetje Okrasni vrt, Matev Likar, s.p. nakae na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali če blago kako drugace odstopa od kupčevega narocila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Poslanemu blagu dodajte podpisan reklamacijski obrazec. Za čim hitrejšo obdelavo vaše reklamacije prosim pošljite kopijo obrazca tudi na naš e-naslov: info(at)okrasnivrt.com. Blagu priloite tudi kopijo računa, ki ste ga prejeli s pošiljko.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kae znake odprtja, mora kupec sproiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najblijo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem monem casu.
Pomembno
- Ko vračate blago v reklamaciji, morate priloiti obrazec za reklamacijo ter kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Okrasni vrt, Matev Likar, s.p., Ul. Hermana Potocnika 39, 1000 Ljubljana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
|