Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestite (na e-mail naslov info(at)svetcebulic.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Pri tem morate blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Ob vračilu naročenega blaga lahko kupec zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo podjetje Trajnice Carniola – gojenje, Matic Sever s.p. nakae na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, ali če blago kako drugace odstopa od kupčevega narocila.
Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla ali vračilo kupnine.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Poslanemu blagu dodajte podpisan reklamacijski obrazec. Za čim hitrejšo obdelavo vaše reklamacije prosim pošljite kopijo obrazca tudi na naš e-naslov: info(at)svetcebulic.si. Blagu priloite tudi kopijo računa, ki ste ga prejeli s pošiljko.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kae znake odprtja, mora kupec sproiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najblijo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem monem casu.
Pomembno
- Ko vračate blago v reklamaciji, morate priloiti obrazec za reklamacijo ter kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Trajnice Carniola – gojenje, Matic Sever s.p., Lemeževa ul. 6, 1000 Ljubljana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
|