• Že za 9.9€/10 kom

  • Že za 2.80€/kom

Zanimive informacije

Pred kratkim ogledano

Košarica
0 izdelkov
Kategorije

Hitro iskanje


Prijavite se na novice

Ne spreglejte naših novic s koristnimi informacijami o vzgoji in kombiniranju čebulnic ter o aktualnih dogodkih.

Prijava na novice

Splošni pogoji

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine "Svet čebulic" (www.svetcebulic.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

Splošni pogoji poslovanja

"Svet čebulic" je spletna trgovina s katero upravlja Okrasni vrt, Matevž Likar s.p.
Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani trgovine "Svet čebulic". Okrasni vrt, Matevž Likar s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev in cen na spletni strani "Svet čebulic" kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Podatki o podjetju
Okrasni vrt, Matevž Likar s.p.
Ul. Hermana Potočnika 39
1000 Ljubljana

DAVČNA ŠTEVILKA: 37785095 (Nismo zavezanci za DDV)

tel: 031 522 938
mail: info(at)okrasnivrt.com

 

Cene v spletni trgovini

Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost. Ker nismo zavezanci za DDV, vam le-tega ne prikazujemo na računih, predračunih in drugih izračunih. Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega obveščanja naših strank. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri nakupu v spletni trgovini. Minimalno naročilo v spletni trgovini je 15,00 EUR.

Podatki o opravljenih naročilih
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine "Svet čebulic". Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini "Svet čebulic".

 

Odveza odgovornosti

Upravitelj zagotavlja, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Žal, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se upravitelj trudi zagotoviti natančne fotografije predstavitve prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije in video predstavitve jemati kot simbolične.

 

Dodatna opozorila in obvestila

Na spletnih straneh www.svetcebulic.si so postavljene tudi nekatere povezave na druge spletne strani, ki niso v povezavi s podjetjem in nad katerimi podjetje Okrasni vrt, Matevž Likar, s.p. nima nadzora, zaradi česar podjetje Okrasni vrt, Matevž Likar, s.p. ne more jamčiti in tudi ne prejemati ali posredovati pritožb glede točnosti vsebin katerekoli spletne strani, za katero nudi povezavo ali referenco in ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.
Prav tako vas obveščamo, da ne odgovarjamo za morebitne zlorabe osebnih ali finančnih podatkov, razen če bi do tega prišlo na portalu www.svetcebulic.si. Vsaka zloraba osebnih ali bančnih podatkov je kazniva in bo prijavljena pristojnim oblastem.

 

Dobavljivost

Ker je vzgoja in sajenje številnih rastlin vezana na sezono, so posamezni artikli dosegljivi samo v določenem časovnem obdobju:

  • poleti cvetoče čebulice – od januarja do konec aprila (z razpošiljanjem začnemo v februarju)
  • jeseni cvetoče čebulice – od junija do septembra (zgodnja naročila do začetka avgusta razpošiljamo v mesecu avgustu, kasnejša pa v mesecu septembru)
  • spomladi cvetoče čebulica – od junija do začetek novembra (z razpošiljanjem začnemo v septembru)
  • vitezove zvezde – od junija do konec marca (z razpošiljanjem začnemo v septembru)
  • bele narcise – od junija do začetek novembra (z razpošiljanjem začnemo v septembru)

Artiklov označenih z "razprodano" ni mogoče naročiti, saj so bili v tekoči sezoni razprodani ali trenutno niso v prodaji (izven sezone, gl. zgoraj).

 

Kode za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine svetcebulic.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v novicah, ki jih prejemate preko elektronske pošte ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

 

  • izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Naročilo. Izberite način dostave in nadaljujete na izbiro načina plačila.
  • Pod naslovom "Ali imate kakšen kupon za popuste?" boste našli polje za številko kupona. Vstavite vašo kodo kupona in nadaljujete z nakupom. Vrednost kupona se vam bo avtomatsko odštela od vrednosti nakupa.

 

Vračilo artikla za fizične osebe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. V 14-dnevnem roku nas je potrebno o želenem odstopu od pogodbe obvestiti po navadni ali elektronski pošti na naslov prodajalca: Okrasni vrt, Matevž Likar, s.p., Ul. Hermana Potočnika 39, 1000 Ljubljana oz. info(at)okrasnivrt.com

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri tem mora potrošnik naročene čebulice vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Potrošnik sme opraviti ogled naročenih čebulic, gomoljev, itd. v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Naročilo je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine veljavne ob nakupu. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na transakcijski račun uporabnika. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Neprevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (poštnino veljavno ob nakupu + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da ob prevzemu pošiljke na pošti izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pritožbe in spori

Upravitelj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Upravitelj bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Upravitelj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se upravitelj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

 

 


Piškotek

Preko tega vmesnika lahko spremenite dovoljenje o nalaganju piškotkov na vaš računalnik.
Pred izbiro prosim preberite naš pravilnik o uporabi piškotkov na spletni strani svetcebuli.si

Odpri/zapri