Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne trgovine "Svet čebulic" (www.svetcebulic.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja
"Svet čebulic" je spletna trgovina s katero upravlja Okrasni vrt, Matev Likar s.p.
Z uporabo spletne strani izraate svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani trgovine "Svet čebulic". Okrasni vrt, Matev Likar s.p. si pridruje pravico do spremembe pogojev in cen na spletni strani "Svet čebulic" kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Podatki o podjetju
Okrasni vrt, Matev Likar s.p.
Ul. Hermana Potočnika 39
1000 Ljubljana
DAVČNA ŠTEVILKA: 37785095 (Nismo zavezanci za DDV)
tel: 031 522 938
mail: info(at)okrasnivrt.com
Cene v spletni trgovini
Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost. Ker nismo zavezanci za DDV, vam le-tega ne prikazujemo na računih, predračunih in drugih izračunih.
Pridrujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega obveščanja naših strank.
Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri nakupu v spletni trgovini. Minimalno naročilo v spletni trgovini je 30,00 EUR.
Pri večjih naročilih si pridrujemo pravico do obračuna nepovratnega predplačila v višini 60% celotne cene nakupa.
Podatki o opravljenih naročilih
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine "Svet čebulic". Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini "Svet čebulic".
Odveza odgovornosti
Upravitelj zagotavlja, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti aurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Žal, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se upravitelj trudi zagotoviti natančne fotografije predstavitve prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije in video predstavitve jemati kot simbolične.
Dodatna opozorila in obvestila
Na spletnih straneh www.svetcebulic.si so postavljene tudi nekatere povezave na druge spletne strani, ki niso v povezavi s podjetjem in nad katerimi podjetje Okrasni vrt, Matev Likar, s.p. nima nadzora, zaradi česar podjetje Okrasni vrt, Matev Likar, s.p. ne more jamčiti in tudi ne prejemati ali posredovati pritob glede točnosti vsebin katerekoli spletne strani, za katero nudi povezavo ali referenco in ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.
Prav tako vas obveščamo, da ne odgovarjamo za morebitne zlorabe osebnih ali finančnih podatkov, razen če bi do tega prišlo na portalu www.svetcebulic.si. Vsaka zloraba osebnih ali bančnih podatkov je kazniva in bo prijavljena pristojnim oblastem.
Dobavljivost
Ker je vzgoja in sajenje številnih rastlin vezana na sezono, so posamezni artikli dosegljivi samo v določenem časovnem obdobju:
- poleti cvetoče čebulice od februarja do sredine aprila (z razpošiljanjem začnemo v marcu)
- jeseni cvetoče čebulice od junija do konec avgusta (razpošiljamo v septembru)
- spomladi cvetoče čebulica od junija do konec oktobra (z razpošiljanjem začnemo v septembru)
- vitezove zvezde od junija do konec oktobra (z razpošiljanjem začnemo v septembru)
- bele narcise od junija do konec oktobra (z razpošiljanjem začnemo v septembru)
Artiklov označenih z "razprodano" ni mogoče naročiti, saj so bili v tekoči sezoni razprodani ali trenutno niso v prodaji (izven sezone, gl. zgoraj).
Kode za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine svetcebulic.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v novicah, ki jih prejemate preko elektronske pošte ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
- izberite artikle, ki jih elite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Naročilo. Izberite način dostave in nadaljujete na izbiro načina plačila.
- Pod naslovom "Ali imate kakšen kupon za popuste?" boste našli polje za številko kupona. Vstavite vašo kodo kupona in nadaljujete z nakupom. Vrednost kupona se vam bo avtomatsko odštela od vrednosti nakupa.
Vračilo artikla za fizične osebe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. V 14-dnevnem roku nas je potrebno o elenem odstopu od pogodbe obvestiti po navadni ali elektronski pošti na naslov prodajalca: Okrasni vrt, Matev Likar, s.p., Ul. Hermana Potočnika 39, 1000 Ljubljana oz. info(at)okrasnivrt.com
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri tem mora potrošnik naročene čebulice vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini. Potrošnik sme opraviti ogled naročenih čebulic, gomoljev, itd. v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa v skladu z osmim odstavkom 43. d člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev lastnosti blaga. Naročilo je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel, vendar ima pravico odšteti znesek stroška poštnine veljavne ob nakupu. Pravtako podjetje ne vrne nepovratnih predplačil pri nakupih večjih vrednosti, v kolikor je bil pogoj predplačila posebej specificiran pri izvedbi naročila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na transakcijski račun uporabnika.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Pri reklamacijah posajenih rastlin se poslužujemo naslednjih kriterijev:>
- V kolikor gre za jasno odstopanje, ki se je pokazala tudi pri drugih rastlinah iz iste serije se garancija upošteva v celoti. Možen je dobropis za celotno vrednost propadlih rastlin. Stranka lahko prejme nadomestne rastline ali vrnjeno kupnino za dotične artikle. Strošek poštnine ni vključen v garancijo.
- V kolikor gre za primer propada rastline, kjer ni možno ugotoviti vzroka propada rastline, pri čemer so se podobni primeri pojavili še pri drugih rastlinah iz iste serije, se reklamacija upošteva v vrednosti 40% vrednosti nabavne cene v obliki dobropisa. Kupnine se ne vrača.
- V kolikor gre za nepojasnjen propad in pri isti seriji ni bilo podobnih primerov, se upošteva dobropis v znesku 20% vrednosti propadle rastline. Kupnine se ne vrača.
- V kolikor gre za propad rastline zaradi nepravilnega vzdrževanja ali naravnega vzroka (premalo zalivanja, napačno sajenje, zmrzal, bolezni in škodljivci) reklamacija ni mogoča.
Vsak reklamacijski zahtevek je potrebno podkrepiti s fotografijami in jasnimi dejstvi da gre za propad rastline. Vse reklamacije upoštevamo samo ob prvem sajenju oz. prvi sezoni. Za nadaljna leta gojenja reklamacij ne moremo upoštevati.
Vračilo artikla za pravne osebe
Če elite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo monosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Neprevzeti paketi
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmonosti plačila ne naročajo na spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (poštnino veljavno ob nakupu + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaa v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lanih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Pridrujemo si tudi pravico, da za vsak prihodnja naročila spremenimo način plačila na "po predračunu".
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kae znake odprtja, lahko vloite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da ob prevzemu pošiljke na pošti izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem monem času.
Pritobe in spori
Upravitelj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj se trudi izpolnjevati svojo dolnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritob in določiti osebo, s katero se, v primeru teav, kupec lahko povee telefonsko ali po elektronski pošti. Upravitelj bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritobo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Upravitelj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproi spora pred sodiščem. Zato se upravitelj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ravnanje z odpadno embalao
Obveznosti iz naslova ravnanja z odpadno embalao smo po pogodbi OE15311528 prenesli na druo Interseroh d.o.o.
|